Projektstyring

Alle arbejder med projekter. De fleste gør det bare ikke på en struktureret og styret måde og tit ender projektstyringen i en håbløs folderstruktur på filserveren.

Med Axpoint har vi gjort det supernemt og brugervenligt at arbejde med projektstyring på en strukturet og styret måde, uanset om du har en enkel eller mere avanceret projektmodel at arbejde efter. Samtidig giver vi dig et overblik over alle dine projekter

Axpoint smartoffice on iPad

Følg din projektmodel

Uanset om din projektmodel består en én fase med et par projektskabeloner eller du har en mere avanceret projektmodel med underprojekter, mange faser og fasekontrol, understøtter Axpoint din arbejdsgang på nem og enkel måde og ved anvendelse af de Microsoft 365 værktøjer du allerede anvender som f.eks. Office, Teams, Power Automate, Power Apps, Planner, To-Do osv.

Integration til ERP/CRM

Afhængig af hvilken data-governance virksomheden arbejder med, kan projekter bliver oprettet og vedligeholdt i Axpoint eller i virksomhedens ERP, CRM eller andet system.

Derfor har vi lavet en integration, der gør det muligt at vedligeholde projektets stamdata og økonomidata i f.eks. ERP og få disse data synkroniseret i realtid til projektet i Axpoint, så der altid en 100% konsistens i de projektdata der anvendes i Axpoint. Det kan f.eks. data til dokumentfletning og fasekontrol eller bare data som er vigtige at kunne se, når man arbejder på projektet.

Super søgning

Du behøver ikke længere huske på, hvor du har gemt tingene – eller regne ud, hvor andre kan have lagt dem. Bare brug den indbyggede SmartSearch, så får du adgang til alle relevante informationer med få tastetryk. Det er ren “information at your fingertips”!

Vores tagging robot sørger for, at alle dokumenter automatisk bliver tagget, så du med et par klik kan zoome ind på de relevante dokumenter,

Integration til Office

De fleste dokumenter og e-mail til og fra din virksomhed kommer gennem Outlook. Vi har derfor gjort det usædvanligt nemt at gemme e-mail og vedhæftninger direkte fra Outlook til Axpoint. På samme nemme måde kan du med få klik hente dokumenter fra Axpoint til den e-mail du er ved at skrive og endda konvertere den til PDF inden den bliver vedhæftet.

Som prikken over i’et kan integrationen til Outlook også anvendes i forhold til Teams, SharePoint og OneDrive.

Workflow

Mange arbejdsgang kan effektiviseres ved at anvende digitale workflow, der gør det kedelige og monotone arbejde for dig så du kan fokusere på det du er god til.

Eksempler på workflow kunne være godkendelse af et dokument, opdatering af data i et andet system, oprettelse af et nyt Teams med dokumenter etc.

Alle workflow i Axpoint oprettes og vedligeholde selvfølgelig med Power Automat som er en del dit Microsoft 365 abonnement!

Digital underskrift

Dine dokumenter kan sendes til digital underskrift direkte fra Axpoint. Modtagerne kan underskrive men enten Touch eller en af de nordiske signeringsformer, herunder NemID.

Når dokumenterne er underskrevet, bliver de automatisk gemt i Axpoint på det sted hvor underskriftsprocessen startede.

Det er effektivt og kan gøres til en pris, der er lavere end at sende et brev med posten.